OFFICIAL LAUNCH...

Wednesday, January 28, 2009

Another Disappointment

semalam agi ku dah check e-citie...pasal yg update account loan MARA tu...then pepagi ni dtg la campus nak setelkan...naik jer ku kat tingkat 28 jmpa akak yg kat kaunter finance tu...then leh plak dia dok bebel ngan muka gampang kata process tu ditunda plak...dia sound aku kata x baca notice yg dia tampal kat pintu masuk...kat notis tu just said that utk pembukaan akaun CIMB yg baru sahaja...yg kes2 lain x der mention pon...

ko kalau dah x wat keje nak update kat e-citie tu, sila la rajin2 sikit update...benda penting2 camni korg leh buat lambat2...ku ni ader hal pepagi tadi patutnya, dah di cancel coz nak dtg setel pasal loan mara ni...

benda nie official..bukan benda cikai2...kalau dah ader system online tu guna la...jgn la wat kambing hitam plak...megah2 nak ader online system tapi benda2 penting camni x nak update...aperhal ni...kata ade ISO quality semua bagai tapi naper x implement...

yg ku x agak kecewa ni sebab x diupdate awal2 kat online site tu...kitaorg student ni ader gak hal lain2 yg penting utk diuruskan...mcm pihak korg gak...semua org ader hal n sibuk kan..

so ambikla tindakan sewajarnya...cuba time ni aku kat luar dari KL ader urusan...then ku dtg utk setel hal loan ni, sekali benda ditunda pada tarikh yg akan dibertahu...sakit hati beb...cuba dia rasa aper ku rasa ni...tolong la update skit system yg canggih tu...system kalau canggih pun kalau x diupdate dah mcm lebih baik x der system...

-dD-

4 comments:

♥♥relyza♥♥ said...

wah...
sentap seyh
tp ayat ko masih ber'kaver' g neh...
huhuhu

DDFABULOUS.COM said...

mana x sentap beb...
kalau jadi kat saper2 pun marah gak...

last minute notice just tampal kat pitu jer...
adoyaiiiii...aper kes niiiii...

dunia dah maju dah...

Sya said...

huhuhu...almaklumlah staff unikl tu suma makan gaji buta je...suka2 je nak maki2 student....kata client n customer tapi xmcm tu pun.layan nak taknak...cuba2 lah buat keje tu ikhlas skit...apalah

DDFABULOUS.COM said...

wah sya...
pernah kena ek...
memang nok...
customer service fail...
diaorg ni kena antar gi kursus customer service dulu kot...
choiiii...