OFFICIAL LAUNCH...

Wednesday, April 8, 2009

The BSE Corporate Shirt for Exhibition 2009

Finally baju yg menjadi pertelingkahan selama ini telah terjawab dan secara rasmi nyer sepakat telah memilih baju Kemeja Koporat ini untuk menjadi baju rasmi Exhibition BSE 2009. Semoga dgn pemilihan ni akan meredakan spekulasi terhadap baju yg selama ini manjadi isu hangat dlm pembentangan mesyuarat.


Sketch BSE Corporate shirt 2009....




Click for show the design



any comment and suggestion acceptable here....



25 comments:

Anonymous said...

kepada designer baju...
kenapa nk letak tulisan BSE tuh besar sgt?
kecik kan sikit boleh?

Anonymous said...

tulisan takde la besar pun....
silap tgk nie...
betul tak designer..

Anonymous said...

kepala hotak ko kecik...
orang rabun pun boleh nampak..
bangga sangat nk tunjuk BSE tuh?

Anonymous said...

korang ingat baju korporat korang cantikkkkk sgt...

cantik ker?

lambat lagi.....

verangan lebih jer korang nie...

siap duit balance masuk poket...

oppsss....

kelapaq sgt ker duit aku???

layak lar muka korang kannnn....

Anonymous said...

lawak lar dengan intro topik nie...

"baju yg menjadi pertelingkahan ini telah terjawab dan secara rasmi nyer sepakat memilih baju kemeje koporat ini"

pertelingkahan :
- suara majoriti di pertikaikan
- baru kena petik sikit da nak melecur

sepakat :
- mengikut suara minoriti sahaja
- terpaksa dan akur mengikut kata² pihak tertentu

Anonymous said...

tahniah lar kt korang...
boleh jadi tukang hangguk dan tukang kipas jer...

bila org suruh terjun...
korang pun terjun jugak kannn..
ikut jer kemahuan pihak tertentu...

belum org nie abiss ckp lg..
dah setuju...
"yayayaya..." "ini betul.." "setuju sgt.." "bernas cdgn tu.."
x pernah x der salah pun kan...

haa...
fikir2 kan lar...

sapa makan cheese kek...
terasa lar cheese nyer...

muahahaha...

Anonymous said...

Overall comment about the blog...nk tny skit blog nih "persendirian" atau untuk "komuniti" sbb ciri blog nih dh menjurus ke arah hak persendirian...klu dh hbis blaja 2 buat la cara dh hbis blaja...klu awak tuh terrer sgt apply jd lecturer unikl...Insya-Allah akan di tempat kan kt unikl..(klu terpilih la)... ermmm by the way tk yah la nk bangga sgt dgn LOGO dD tuh...letak jer kt blog sendiri...jgn nk "verangan" la kt sini....sekian...terima lah....

Anonymous said...

Korangkan klu takat nk cakap blakang baik x yah...Brani depan2 arr.
Sbnr nyer korang taw ke duit tu g mana??? Ni ckp main sedap mulut ajer...
Untuk pengetahuan org2 yg arif ni la kan...Harga baju mengikut k.ima (staff unikl) RM45 sehelai...Dh try survey kat luar paling murah RM60..So saje kutip duit RM50 sbb klu ad pape x yah nk mintak lag, maklum la korang smua kan PAYAH SESANGAT nk byr duit...Sbb setau aku la kan korang2 ni klu bershopping x hingat dunia.....
Korang jgn wiso la, duit tu x mkn pun nk simpan dlm poket pun x hingin...Aku ingat lag dunia akhirat..Settle psl baju aku pulang la balik...
Satu la aku nk pesan yg mana x berkaitan JGN NK SEBOK2...Pape x puas hati jmp aku trus, x payah nk bising2 dlm ni AKU X SUKA....

Anonymous said...

betol.. betol..
kata diri sendiri kot "diorg" tue.. pandai tuduh tuduh je.. :p

DDFABULOUS.COM said...

(( nk tny skit blog nih "persendirian" atau untuk "komuniti" sbb ciri blog nih dh menjurus ke arah hak persendirian...klu dh hbis blaja 2 buat la cara dh hbis blaja...klu awak tuh terrer sgt apply jd lecturer unikl...Insya-Allah akan di tempat kan kt unikl..(klu terpilih la)... ermmm by the way tk yah la nk bangga sgt dgn LOGO dD tuh...letak jer kt blog sendiri...jgn nk "verangan" la kt sini ))


for ur information, i'm the founder of the blog...if x suka its ok...i x der pun i rugi aper2...even i lagi 'untung' dari aper yg korg dok comment nie...
bout my logo (dD) tu, memang i bangga dengan hasil usaha i sendiri, aku x menumpang saper2 pun,x keLAPAQ pun...kalau i verangan pun ader saper2 yg ader problem with that ke? stick down to earth my dear....

Anonymous said...

if you are the founder..

do what, as the founder should do..

jgn selalu nak bergossip pesal org aje..

ada numpang intrend ape nak glame..

hahahahahahaha...

guest

Anonymous said...

yup...sokong sepenuhnyer...act professionally as u r the "founder" of the blog...jgn nk jd tempat tuk pecah belah kan org...wat tmbh dosa jer...dh la dosa bnyk dah...sedar diri skit...ader aku kisah!!!!!!!!!

♥♥relyza♥♥ said...

hrmmmm....
aku mencadangkan komen2 yg ada & berunsur gado2 neh di DELETE!

Anonymous said...

kalau takut delete la..

kalau berani tak payah delete..

berani kerana benar takut kerana salah..

biar semua ni jadi bahan bukti...

yang blog nie bukan utk musim musim yerr..


dah "diorg" tue "memanaskan" keadaaan...

kami yg minoriti nie.. menegakkan lagi ape yg patut disuarakan..

kalau tak "diorg" hanya tau menunding jari pada org lain aje..

diri sendiri tak nak diukur dulu..

ukur diri sendiri dulu..

baru la ukur org lain....

oppsieee ukur sikap & attitude okeyyyy..

awak relyza.. tau awak tue senior.. bukan sepatutnya senior menasihatkan junior ke.. jgn keruhkan lagi keadaan yg sudah sedia keruh..

igt ye.. senior okeyyy.. MENASIHAT secara BAIKKKKKKKKKKKKKK...

bkn MEMPENGARUH atau MEMPROPAGANDAKANNNN secara SENYAPPPPPP..

tue org org yang komen kat atas sekali.. yg ada "kepala hotak"& "kelapaq sgt ker duit aku??? layak lar muka korang kannnn...."
bila founder dah tutup shoutbox, lepas kat sini pulak.. ada ke patut.. sape yg sepatut dipersalakan??
kalau kakak senior relyza boleh jawabkan.. sila la jawab.. patut "diorg" menyatakan pendapat dalam mesyuarat atau melepaskan kat sini???

sekiann..

p/s: sila jgn hide kan entry comment nie.. biar semua org tahu ape keadaan sebenarnya.. dan menyatakan luahan mereka sebenarnya.. jika hide.. memang anda takut sebenarnya.. bukan nak selamatkan keadaan!!!

Anonymous said...

main approve approve la pulak..

takut la tue..

hooiii admin..

takut ke..

kasi approve ajeee....

takut la tue..

Anonymous said...

Aku Memex! Ni sape yg sungguh tak matang pemikiran ni? wakakak.. junior ker? senior ker? ker satu batch dgn aku? klau satu batch dgn aku. sungguh malu nye aku sebatch dgn ko.. wakakak.. tolong baca balik ape yg ko comment.. ape kebangang la ko ni... ko ni sungguh la tersangat bangang.. aku tak tahu nak gredkan ko tahap kebanganan ko.. ape yg aku leh kate.. tahap bangang ko ni dah tahap critical.. simpan2 la sket utk sem depan tuh... adoi la.. ade jugak orang yg bangang macam ni... aku ingat budak2 bse ni bodoh2 mcm aku.. rupanya ade lagi bodoh dari aku... aku malas nak comment ape yg ko cakap.. ape yg aku dpt conclude kan.. ko hanye lah seorang pengecut yg mengata orang pak turut.. kipas yada yada etc... tapi dimana kah suara ko waktu meeting smua? aku rase majoriti semua dah setuju dgn ape yg dah dicadangkan.. so.. sape2 yg x puas hati cadangannya tak diterima.. tak perlu lah type2 camni... korang ialah minoriti n we all ialah majoriti.. so u all kena la accept.. jangan la jadi org yg x matang... mcm x educated.. yg aku sedih skali tuh.. dd tak bersalah pon kena juge ker? dengan kitorang2 ni terasa beb... kenape la kebanganan ko ni tahap critical.. adoi la.. mengucap la weh.. korang ingat korang bleh sembunyi? kitorang dah leh syak sape ko la dol.. sungguh sadis la kehidupan ko nih... haish.. sib baik aku taip laju... klau tak habis mlm aku nak wat assignment mengarang benda ni je.. ok lah... aku pon x larat nak taip dah ni.. sedih sungguh tengok ko lah... didi.. meh PM aku bagi aku ip dak ni... Mac address skali.. aku nak tengok jugak orang ni yg mane? mane la tau membe2 aku gak... bleh la aku ketok kepale sket... adoi la.. nak kate gila.. blajo kat unikl.. nak kata pandai.. tak rupa pulak.. hahahaha... salamzz..

Anonymous said...

assalamualaikum semua..

kehadapan clen yg banggang2..

agak2 la bai..

ko ni xpuas hati dgn saper?

x gentle langsung..

ko kalo x puas hati ckp la depan2..

jgn la nak myorok lak..

ckp je lebih ko ada berbunyi pasal x puas hati ker..

aku nak tgk ko pakai ke x baju bse 2..

kalo ko pakai ko pun bacol & pak turut mcm kiteorg..

aku cabar ko drop exibition utk sem nie..

kalo bleh aku nak gak jumpa dgn ko nie..

xpernah lagi aku jumpa org bodoh terlampau mcm ko nie..

jgn la luahkn sgt kebodohan ko...

simpan la sket..


ok la aku mls nak taip byk2
ko 2 bkn faham pun bodoh la katakn..

kalo ko marah kat aku..nama aku amir panjang..0129372470 call kalo gentle..


lu bikin wa panassssss jer..

& lu fikir la sendiri!!!!

observer said...

gosh, apa ni nak gado2, gosh, you guys are so typical la. yang start cari pasal dulu tu shut up and do ur own work n dun be busy body, kita kat sini keje mcm org gila and you mr anonymous tau nak complain je. so, grow up man!

Anonymous said...

Ya ya.. grow up man.. klau die man lah.. klau die women..?? yeww... hakhakhak..

Sya said...
This comment has been removed by the author.
Sya said...

Hello....apalah korg gaduh2 kat sini...xpuas ati ckp depan2...ni tak time meeting duk kat dalam setuju jer...either korg takut nak reply org marah or korg memang malas nak bg cadangan...then kutuk2 belakang...hamba ALLAH yang baik sungguh korg ni...XPUAS ATI CKP DPN2 jgn arr CKP belakang2 n post kat sini...be gentle lah wei...n for ur information DD xbersalah pun dalam hal ni...korg tau ke blogspot ni fungsi dia camner???kalau xtau...sila2 memblogkan diri anda tu utk tahu....think by logic n dont just simply blame others k...DD u dont worry about dat person...org tu dia tau nak condem org jer...ingat tak puas ati ckp depan2...xperlu gunakan blog utk lepaskan ketakpuasan hati anda tu...much better if u meet dat person face to face....Plg xsuka tul ngan org yang suka kutuk belakang walhal dia pun sama gak teruk even worst...so sila gunakan meeting yang ada utk lepaskan ketidakpuasan ati anda tu..kalau setakat bila org dah decide tetiba tak puas ati nampak sgt kelas exhibition tak pergi...
P/s: ex bse or not still can give they suggestion,so dont blame them...

guest said...

ehem ehem ehem..
hahahahahahahaha
wakakakakakakaka
heheheheheheehhe
hahahahhahahhaha

sekolah ke tak sekolah nie...

cube la baca komen tue betol betol...

exhibition dh dekat pun buat hal lagi..

x paham betol dekat kanak-kanak bawah umur nie.. bawah umur lagi ke??

sendiri mau igt..

katakan pada diri utk tidak mengata org seblom anda mengata diri sendiri..

sekian..

BSE

Anonymous said...

pelik lar guest nie..
kasik link gmail?
x berani ker?
hehe..
dlm nie semua propa jer guest...
mainan dunia jer semua tuh..
haha..

haa..
jgn lupa jengok kami kt booth nnti..
kt booth nnti tuan/puan guest@anonymous :
boleh try2 sms free..
boleh insaf2 sket bc ayat suci alquran..
boleh feeling2 polis trafik...
boleh berforum2...
boleh beli2 sparepart..
boleh main futsal jugak yer..
haha..

no heart feeling yaa..
peace no war!!

-towr syaq

Anonymous said...

yeye...

DUIT baju balance RM13...

boleh g carl junior...

sayang bendahari...

esok semua boleh la claim DUIT kt bendahari yer...

Anonymous said...

hehe aku lah insan plg ske ngan ini blog...mcm2 da...da mrh,da keji,da bangang....da mcm2 lg ...heheh

regard,
carl junior